Streefbedrag bereikt, en nu?

We zijn trots en dankbaar dat het streefbedrag is bereikt. Er is door diverse mensen keihard voor gewerkt. Het primaire doel is bereikt. En dat is snel gegaan. 20 november 2012 is de Stichting Toekomst voor Tim gestart en nog geen 3 maanden later is het geld er. Iedereen die een bijdrage heeft geleverd, hartelijk dank!

Maar we zijn er nog niet! Er is nog meer geld toegezegd, en onderweg. Er lopen nog diverse acties. Er zijn nog donatieboxen. En er is nog meer geld nodig!

Met het geld wat overblijft na de behandeling van Tim zal de Stichting andere lotgenootjes met Neuroblastoom kinderkanker helpen. In de statuten van de Stichting Toekomst Voor Tim is verder vastgelegd dat er geld zal gaan naar Villa Joep. Dit is het fonds dat onderzoek naar Neuroblastoom steunt en mogelijk maakt. De genezingskansen moeten omhoog! Naast Villa Joep zal onze Stichting ook KIKA steunen.

Dus blijf Stichting Toekomst voor Tim steunen!